کارگاه آموزشی آداب و تشریفات دیپلماتیک

اندیشکده دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام اقدام به برگزاری کارگاه آموزش مهارت‌های دیپلماتیک و آداب تشریفات کرده است. در همین راستا مقرر گردیده است طی ۶ ساعت آموزشی به منظور معرفی فرآیند، قوانین و آداب تشریفات دیپلماتیک با حضور دیپلمات ارشد و مدیر کل اسبق وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران برگزار گردد.

از جمله مهمترین اهداف کارگاه آموزش مهارت‌های دیپلماتیک و آداب تشریفات اندیشکده دیپلماسی اقتصادی می‌توان به مواردی از قبیل: «کلیات و مبانی تشریفات، استانداردها و ویژگی ظاهری پرسنل، آداب و آیین ورود میهمان در جلسه، زبان بدن و ارتباط غیرکلامی، آداب و معاشرت حرفه ای، آداب تشریفات دیپلمات در مجامع و مصادیق رفتار غیرحرفه‌ای دیپلماتیک» اشاره داشت. لازم به ذکر است، گواهی معتبر از سوی برگزارکنندگان چهارمین مدرسه تابستانه دیپلماسی اقتصادی به شرکت‌کنندگان اعطاء می‌شود. شایان ذکر است تاریخ برگزاری این دوره آموزشی در ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری و ارتباط مستقیم مجازی است که اکنون فیلم آن با دوربین حرفه‌ای ضبط و تدوین گردیده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. علاقمندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر و دریافت فیلم و گواهی معتبر در دوره جامع و یا ثبت نام موردی در جلسات تخصصی، از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیامک به شماره ۰۹۳۳۱۷۴۰۹۰۵ اقدام نمایند.  جهت دریافت فیلم و گواهی نامه معتبر اینجا کلیک کنید 

کارگاه آموزش مهارت‌های دیپلماتیک و آداب تشریفات مورد توصیه برای دانشجویان، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، تجار و سرمایه گذاران فعال بخش خصوصی، روزنامه نامه نگاران و اهالی رسانه‌های تخصصی و عموم پژوهشگران علاقمند است. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.