انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان اندیشکده دیپلماسی اقتصادی با اتاق بازرگانی تهران

طی مراسمی با حضور رئیس شورای علمی اندیشکده دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق علیه السلام و دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، تفاهم نامه همکاری های مشترک به امضاء رسید. 

در این نشست مشترک دکتر بهمن عشقی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با ابراز خرسندی از این رویداد، جلب و تجمیع آرای نخبگانی در چارچوب‌های متکثر فکری را از سیاست‌های اتاق تهران دانست و اشاره کرد: دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و اندیشکده دیپلماسی اقتصادی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و از این رو اتاق بازرگانی به عنوان دولتی‌ترین سطح از بخش خصوصی مایل به بهره‌برداری از دانش، تجربه و امکانات این نهاد علمی دانشگاهی و اتاق فکر روابط اقتصادی خارجی کشور است.

دکتر صادقی شاهدانی رئیس اندیشکده دیپلماسی اقتصادی نیز با تأکید بر اصل تولید دانش مبتنی بر حل مسائل نظام حکمرانی جمهوری اسلامی، ظرفیت های قابل احصاء برای تعریف مشترک از مسائل واقعی کشور را گسترده توصیف نمود و از حسن استقبال اتاق تهران در همکاری با اندیشکده دیپلماسی اقتصادی ابراز خرسندی کرد. دکتر صادقی شاهدانی در بخش دیگری از این نشست مشترک عنصر تجارت خارجی را محور اصلاحات اقتصادی و سیاسی توصیف نمود و امکانات اتاق‌های بازرگانی را در مقام محوریت برون‌گرایی و درون‌زایی اقتصاد مقاومتی قابل توجه ارزیابی کرد.

دکتر سید مجتبی امامی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه‌السلام نیز با اشاره به ساحت کاربرد علوم اجتماعی و علوم انسانی در بهبود الگوهای حکمرانی، دانشگاه امام صادق علیه‌السلام را مایل به توسعه روابط علمی و اجرایی با تمام نهادهای درگیر با نظام مسائل جامعه اعلام نمود. 🔻

متن کامل گزارش در پیوند:  https://tccim.ir/story/?nid=71723

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.