انعقاد تفاهمنامه همکاری میان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دفتر مطالعات دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق(ع)

در ادامه طراحی چارچوب همکاری های بلندمدت میان دفتر مطالعات دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق(ع) و امور بین الملل ودجا، متن تفاهمنامه همکاری های بین این دو نهاد با حضور آقای دکتر زبرجدی مشاور وزیر و جانشین امور بین الملل و آقای دکتر صادقی شاهدانی رئیس شورای علمی دفتر مطالعات دیپلماسی اقتصادی به امضاء رسید.

طرفین مطابق با مواد تفاهمنامه، طراحی و پیاده سازی موارد همکاری را بررسی و بحث نمودند.
دکتر صادقی شاهدانی عضو حقوقی شورای دانشگاه امام صادق(ع) ضمن ابراز خرسندی از جدیت و تصمیم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیگیری راهبرد برون گرایی، این نهاد اجرایی را حائز ظرفیت الگوبرداری و همچنین پیش برندگی در فضای اقتصادی کشور قلمداد نمود.
دکتر زبرجدی نیز با اشاره به قابلیت های موجود و شناسایی شده در نهاد علمی، مشورتی دفتر مطالعات دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق(ع) مراتب تقدیر و عزم ودجا را در پیوند با حرکت این نهاد دانشگاهی ابراز نمود و افزود: امروز به طور مشخص بر آن هستیم تا توان اقتصادی این وزارتخانه را همسو با منویات رهبر انقلاب متوجه رونق و پیشرفت کشور قرار دهیم.

در پایان دکتر زبرجدی با اهدای یادبود وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دفتر مطالعات دیپلماسی اقتصادی این نقطه از مسیر همکاری های دوجانبه را آغاز رویه ای پرشتاب و عملیاتی در دیپلماسی اقتصادی قلمداد نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.