انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اندیشکده دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق(ع) و شبکه رادیویی گفت‌وگو

بنابر موافقت انجام شده در ایجاد و پیگیری همکاری های مشترک میان اندیشکده دیپلماسی اقتصادی با صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، صبح روز سه شنبه ۲۳ شهریور تفاهم نامه همکاری میان اندیشکده دیپلماسی اقتصادی و شبکه رادیویی گفت‌وگو به امضای رؤسای هر دو مجموعه رسانده شد.

در این تفاهم‌نامه به اهم مواد همکاری از قبیل طراحی، تولید و پخش محتوای تخصصی و تلفیق توأمان توان کارشناسی و شعاع رسانه ای اندیشکده و رادیو گفت و گو تأکید شده است.

دکتر صادقی شاهدانی رئیس شورای علمی اندیشکده دیپلماسی اقتصادی با اشاره به اهمیت موضوع دیپلماسی اقتصادی، وظیفه و جایگاه رسانه ها را در ترویج نخبگانی و گفتمان سازی تخصصی موضوع حائز اهمیت و در اولویت های مأموریت اندیشکده طی سال جاری برشمرد.
وی افزود: رادیو گفت و گو به عنوان رسانه ی نخبگانی می تواند صدای اندیشه ها و در مسیر اجرایی سازی دیپلماسی اقتصادی در فضای بین الملل باشد.
دکتر کوچک زاده مدیر شبکه رادیویی گفت‌وگو نیز با تاکید بر طرح موضوع دیپلماسی اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری در دیدار با هیأت دولت به این موضوع اشاره کرد که شبکه رادیویی گفت‌و‌گو با تکیه بر رسالت خود مبنی بر گفتمان سازی در فضای رسانه خود را موظف به ایفای نقش حلقه واسط میان جامعه نخبگان و مسئولین در مسائل اساسی کشور میداند.

در پایان نشست، کمیته اجرایی متشکل از اندیشکده دیپلماسی اقتصادی و رادیو گفت و گو جهت اجرایی سازی مفاد تفاهم نامه ایجاد و مقدمات مربوطه مورد پیگیری قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.