انعقاد تفاهم‌نامه مشترک اندیشکده دیپلماسی اقتصادی و اتاق بازرگانی، معادن و کشاورزی اصفهان

تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک علمی و اجرایی اندیشکده دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان به امضای دکتر صادقی شاهدانی و مهندس کشانی رسید.
در این نشست دکتر صادقی شاهدانی با اشاره به ظرفیت جوان‌گرایی، شفافیت و صادرات محوری در دوره جدید از مدیریت اتاق اصفهان افزود: شرایط حکمرانی اقتصادی کشور تنها با تحول در نظام تجارت و جذب سرمایه خارجی، ترانزیت، گردشگری و خنثی‌سازی تحریم در سال‌های آتی توان پیشرفت محسوس خواهد داشت. در همین رابطه جایگاه استان اصفهان در زنجیره‌های ارزش تولیدی و هم در زنجیره ارزش تجاری برای اندیشکده دیپلماسی اقتصادی بعنوان نهاد مشورتی دستگاه سیاستگذاری و اجرایی کشور قابل توجه و کم‌نظیر است.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز با اشاره به سوابق آشنایی با بدنه کارشناسی اندیشکده دیپلماسی اقتصادی در دوره اخیر، همگرایی میان دانشگاه و اتاق برای جهت‌دهی به مدیریت کشور را امری ضروری دانست و اشاره نمود: تمرکز بر کشورهای هدف و اولویت دهی به برخی خوشه‌های صنعتی در دستور کار اتاق قرار دارد و باید بصورت دقیق و موردی تصمیمات فعالان بخش خصوصی و مدیران دولتی را با تحقیقات دانشگاهی پشتیبانی نمود تا از هزینه‌های گزاف پسینی جلوگیری شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.